Pogoji poslovanja
Splošni pogoji uporabe storitev
Z uporabo naših storitev se strinjate s spodaj navedenimi pogoji poslovanja, ki so namenjeni zaščiti tako vas kot nas ter zagotavljanju kakovostnega in profesionalnega sodelovanja.
1. Točnost in ažurnost podatkov
Stranke se zavezujejo, da bodo za namen izvajanja marketinških aktivnosti posredovale točne, popolne in ažurne informacije. Izvajalec ni odgovoren za morebitne zamude ali napačne rezultate, ki bi nastali kot posledica napačnih ali nepopolnih podatkov.
2. Sklenitev pogodbe
Vsako sodelovanje se prične z obojestransko podpisano pogodbo, ki natančno opredeljuje obseg storitev, roke, plačila in druge ključne pogoje. Brez podpisane pogodbe storitve ne bodo izvedene, razen v primerih, ko stranki pisno soglašata z drugačnim postopkom.
3. Plačilni pogoji
Plačilo za storitve je zapadlo v roku, določenem na računu, običajno po prejemu računa. V primeru zamude s plačilom si pridržujemo pravico do zaračunavanja zamudnih obresti v skladu z veljavno zakonodajo ter do začasne ustavitve storitev do poravnave odprtih obveznosti. Alternativni plačilni pogoji so možni le ob predhodnem pisnem dogovoru.
4. Varovanje zaupnosti in podatkov
Spoštujemo zasebnost in zaupnost vseh podatkov in informacij, ki jih prejmemo od strank. Vse poslovne, strateške in osebne informacije se obravnavajo kot strogo zaupne in ne bodo razkrite tretjim osebam brez predhodnega pisnega soglasja, razen če to zahteva zakon.
5. Obveščanje o spremembah
Stranke se zavezujejo, da bodo pravočasno obvestile o vseh pomembnih spremembah v svojem poslovanju (npr. sprememba kontaktnih oseb, selitev podjetja, spremembe v ponudbi ali ciljni publiki), ki bi lahko vplivale na izvajanje storitev. S tem se zagotavlja nemoten potek aktivnosti in ohranja kakovost storitev.
6. Pravica do prekinitve sodelovanja
Pridržujemo si pravico do začasne ali trajne prekinitve sodelovanja v naslednjih primerih:
- neplačilo storitev,
- ponavljajoče se kršitve pogodbenih določil,
- posredovanje neetičnih, nezakonitih ali neprimernih vsebin,
- nedelovanje ali neodzivnost s strani naročnika, ki onemogoča normalno izvedbo storitev.
V primeru prekinitve sodelovanja stranka prejme pisno obrazložitev in poračun za že opravljene storitve.
7. Odgovornost za vsebine
Stranka je v celoti odgovorna za zakonitost, avtentičnost in skladnost z zakonodajo vseh vsebin (besedil, slik, videov, logotipov itd.), ki jih posreduje za uporabo v kampanjah. Pridržujemo si pravico zavrniti uporabo vsebin, ki bi lahko škodovale ugledu podjetja ali bile v nasprotju z zakonodajo.
8. Pravice intelektualne lastnine
Vse vsebine in materiali, v okviru pogodbenega sodelovanja, ostajajo intelektualna lastnina podjetja do prejema celotnega plačila. Po poravnavi obveznosti stranka pridobi pravico do uporabe pripravljenih materialov v dogovorjenem obsegu. Prepovedano je nadaljnje razmnoževanje, spreminjanje ali posredovanje tretjim osebam brez izrecnega dovoljenja.
9. Reševanje sporov
V primeru morebitnih nesoglasij ali sporov si obe strani prizadevata za mirno rešitev zadeve. Če to ni mogoče, se spor rešuje pred pristojnim sodiščem v Republiki Sloveniji, po veljavni slovenski zakonodaji.
10. Stik in dodatne informacije
Če imate kakršna koli vprašanja, nejasnosti ali potrebujete dodatne informacije v zvezi s pogoji poslovanja, nas lahko kadarkoli kontaktirate preko e-pošte ali telefona. Z veseljem vam pomagamo.
Z uporabo storitev potrjujete, da ste se seznanili s temi pogoji in se z njimi strinjate. Zahvaljujemo se vam za zaupanje in se veselimo uspešnega sodelovanja!
Izboljšajte svojo digitalno prisotnost
Izkoristite potencial svojega malega podjetja s prilagojenimi tržnimi strategijami, zasnovanimi za spodbujanje spletnega sodelovanja in spodbujanje rasti na živahnem slovenskem trgu.